tirsdag den 21. august 2012

Ondt i røven! :(

Ja i bogstaveligste forstand. Blev opereret for en pilonidal cyste som sad et godt stykke inde ved halebenet øverst ved slutningen af min højre balde. Har haft mange smerter forbundet med den fyldte byld, så snart den var blevet tømt var alting godt. I fredags blev den så opereret væk hvilket nu har den konsekvens at jeg ikke har kunnet passe mit job i denne uge og faktisk ikke har været i stand til ret meget andet end bare komme igennem dagen på stærk smertestillende som ikke hjælper ret meget/langt alligevel. Er da glad for at få den fjernet men hold kæft det gør ondt! Har to gabende huller som skal hele inde fra. Skal renses flere gange i døgnet og det væsker så meget at jeg må gå med store bind hele tiden.
Ihh hvor jeg glæder mig til at kunne sidde, ligge og gå normalt igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar