fredag den 12. oktober 2012

Magter ikke flere helbredsmæssige udfordringer!

Jeg smider snart min krop ad H til - magter den ikke mere :(
Jeg vil bare have at alt er som det var....engang!
Jeg har været til 6 ugers kontrol på Svendborg sygehus efter min numse operation. Synes selv mine sår var helet fint, men næhh nej - det mente Hr. læge ikke. Det var ikke helt helt som det skulle inde fra, så han ville gerne have det åbnet igen. Ja jeg må sgu indrømme at jeg begyndte at tude, for det kan jeg slet ikke overskue. Han forbarmede sig over min tudekiks og gav mig endnu 6 uger til at få det helet ordentlig op indefra, skal bare sørge for at huden ikke lukker sig inden det hele er med. Så Hr. mand har fået endnu en sygeplejeopgave i at stikke et dræn i hullet hver anden dag og det gør han så. Skal så til kontrol igen d. 16/11 og uha hvor jeg frygter at de skal til at skære i mig igen.

Jeg har været ved lægen i forbindelse med et sundhedstjek, fået taget blodprøver og alverdens andre test. Alt ok bortset fra mit blodsukker som ligger alt for højt og han er sikker på at jeg har en diabetes 1 (altså den insulinkrævende) ØV ØV med mere ØV på!
Skal på OUH og have tjekket en masse i den forbindelse, så jeg er da lidt spændt på hvad udfaldet bliver. Jeg ved jo godt at alt ikke er som det skal være da jeg stort set har alle symptomerne på at det er diabetes. Vi må tage det i stiv arm og se hvad fremtiden bringer. Om ikke andet kan det da blive rart at komme af med symptomerne som til tider er temmelig belastende. Øget tissetræng, tørstig konstant, kramper i min lægmuskler, flimren for øjnene og trykken i toppen under håret - det gode af det hele er at jeg har tabt mig pænt meget, hvilket også er et symptom så et lille plus er der da sat på kontoen.

Glæder mig stadig hver evig eneste dag til at komme hjem fra job, hvor der bare står 4 skønne hundebasser og venter på at hilse. Det er sgu så dejligt at komme hjem efter en lang dag og føle sig 100% elsket, savnet og tip top iorden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar